Alla inlägg den 11 april 2009

Av stormstina - 11 april 2009 01:02

Vilken skön dag! Trädgårdsfix,cykeltur till vänner och god middag med oss. Är inne i en väldig mys pys familj period just nu. Vet inte varför men jag vill bara vara och njuta av oss som familj. Kanske är det för att vardagen rasar på med jobb,träningar,möten,barn aktiviteter osv...


Avslutade dagen med filmen Australia...my good vilken film!! Underbar,sorglig,tänkvärd,lycklig,sorglig och sorglig. Jag var helt slut av gråt och uppfylld av känslor när den var slut. Se den om du inte redan har gjort det!!!!


Imorgon blir det påsk middag med bror och hans familj. Det skall bli mysigt och dessutom längtar jag efter dem...allra mest efter fasters plutt. Då det ser ut som att det skall bli fint väder så tror jag på lunch i deras trädgård och såklart att barnen får leta efter ägg som påskharen har gömt.


Njut av er ledighet...och spring och se Australia på momangen!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards