Direktlänk till inlägg 23 maj 2009

Studs

Av stormstina - 23 maj 2009 23:13

Våra underbara grannar(som är pensionärer) har en studsmatta. Den är till för deras barnbarn och VÅRA barn. Ljuvligt säger jag som inte vill ha en sådan på tomten. Grabbarna hoppade på den ikväll och 7 åringen föll ur den riktigt illa. 9 åringen kom inspringandes.

-Mamma(.....) har slagit i huvudet, jättehårt!

Jag sprang ut med hjärtat i halsgropen medans jag hör maken hoppa ur badkaret med en flygande fläng!

På gräsmattan sitter ungen med stora krokodil tårar och håller sig för huvudet. Kalle Anka bulan växer ut från pannan. Det gick bra med ispåse,blåsa och pussar.

När jag stoppar om honom  vid sängdags håller han handen på pannan och  tittar  på mig med sina stora blå ögon och säger allvarligt:

- Vilken tur att jag inte fick hjärnblödning!


Ja,goaste unge,himla tur!

 
 
Ingen bild

mo

24 maj 2009 09:09

Ja, hjärnblödning är inget att ha. Inte brutna armar o ben heller så nu hoppar han kanske lite lugnare nästa gång.

 
A-lee

A-lee

24 maj 2009 17:35

Älskade -bus!!!

http://aleelin.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Elsa

25 maj 2009 19:07

Vilken tur att han inte fick "hjärnblödning"! hoppas att ni alla har det bra! Återkommer om grillningen efter vi har varit i London 4/6-7/6. Ska bli jätte roligt!
Kram/Elsa

 
oskar

oskar

27 maj 2009 18:50

Hej katrin! Ja ibland stutsar man ur.
Jag vet hur de är. Man får fel studs. Sånt händer. Kommer ihåg när jag var yngre och vi var på Varbergs lekland där kunde man studsa på enorma mattor. Jag studsade naturligtvis ut och ner på marken. Aj oj aj ao! men lite bulor här och där hoppade jag vidare.

Ta hand om er.
oskar

Ps. studsa på

http://i-love-china.bloggagratis.se

 
Lowa

Lowa

31 maj 2009 07:15

De är ett elände de här studsmattorna..men så rackarnas roliga de är. Viktigt är dock att man inte är så många samtidigt. Hoppas kalasbulan satt sig nu och att herremannen mår bättre.

http://www.lova.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stormstina - 31 augusti 2009 10:10

Prioriterar inte bloggen för tillfället. Tycker att jag vill berätta ngt då jag bloggar och inte blogga för sakens skull. Tar en time out. Vem vet...kanske jag återkommer...    Tjing! ...

Av stormstina - 18 augusti 2009 18:06

Hörde om åklagaren som tycker att en våldtäkt mellan en man och en kvinna som känner varandra mer liknar en ordningsförseelse än en våldtäkt.   Vad i hela friden menar han?!   Vilket hån mot de som drabbas!!! ...

Hu!

Av stormstina - 17 augusti 2009 19:09

 Överlevt min första arbetsdag på 8 veckor. 8 veckor!!!!!   Det gick förvånansvärt bra men jag har lagt mig till med en hel del olater under ledigheten som jag måste träna bort. Hur nu det skall gå.... ...

Av stormstina - 24 juli 2009 23:43

Jag:    Äter god mat,glass,godis,fikabröd,bakar.Kramas,pussas,fiskar,leker,sp
elar kort,spelar spel,älskar,fiskar,åker båt,njuter,skrattar,dricker vi,gin o tonic,whiskey.Lyssnar på radio,musik,barnskratt,måsskri.Fiskar krabbor,går barfota,klipper gräs...

Av stormstina - 10 juli 2009 12:53

Den här båten är jag uppvuxen i. Det här livet vill jag aldrig vara utan! Se och njut....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards