Alla inlägg den 7 maj 2009

Av stormstina - 7 maj 2009 09:48

Helt galet,hur tänker de?!!


Skall boka en helg på Skara sommarland ihop med lite vänner.Augusti känns säkert med tanke på väder och värme. Då vi inte är kvar på bästkusten då så tänkte jag mig en tågresa ner. Barnen har aldrig åkt tåg långt,här är vi bilburna ser ni:). Så bara det skulle bli ett äventyr!


Kikade in på Sj och höll på att baxna. Sthlm-Skövde t/r för 4 personer kostar 3000 kronor. Men hur tänker de?? Det är väl bra ur miljösynpunkt att ta tåget istället för bilen? Sådant här gör mig galen. Med dessa priser blir det så att vi tar bil istället. Bokar en extra natt för 800 kronor och tjänar på det. Sj,tänk om!! Vill ni att vi tar tåg eller bil? Jag vill värna om miljön men måste även värna om vår ekonomi!

Av stormstina - 7 maj 2009 08:47

...i min stackars rygg. Tar det lugnt,går promenader i sakta mak. Känner mig som en pensionär när jag lallar runt,går in i alla växthus och nyper på blomblad. Inget ont om pensionärer men det känns inte kul att känna sig som en när man är 37.


Troligtvis så har jag power walkat med fel skor(fast jag trodde det var rätt). Nu går jag på massage och väntar på tid hos sjukgymnast. Vill veta om det har med min scoulious att göra och hur jag skall undvika detta.


Tycker lite synd om min familj som har fått en ragata till familjemedlem. Fy vad konstant värk sätter sig på humöret! Igår barmhärtade en vän sig över mig och tog med mig på en shoppingtur. Kanske inte det bästa men alternativet var att få spunk och slå ihjäl någon:). Skämt åsido. Skönt att få lufta sig.


Härligt väder här idag,tror jag skall ta en liten tur bland blombladen....



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards