Direktlänk till inlägg 8 maj 2009

Himla bra

Av stormstina - 8 maj 2009 08:05

...att få respons på inlägg jag skriver. Håller utkik på sj. Ha ha,det märks att jag inte är en van sj resenär. Tack Karin och Elsa för tipsen!


Men jag måste ändå gnälla lite över sj´s system. Det går inte att vara ute i god tid och boka biljetter för då kostar de skjortan. Tänk på alla som inte har bil av olika skäl. En barnfamilj utan bil som vill åka iväg på semster under högsäsong får betala hutlösa priser! Samma gäller om man måste åka ett speciellt datum och inte kan vänta in 90 dagar av rädsla att bli utan biljett. Nä,jag skall bannemig maila till sj. Min pappa gav mig ett tips på vem jag skall maila. Tycker att det är viktiga synpunkter som måste komma fram. Upp till kamp! He,he...har inte så mycket att yvas över nu när jag är hemma och är "orörlig". Kanske skall jag skicka iväg en insändare också....


Massage igår,gjorde ont men inte som häromdagen och jag tror att jag känner mig rörligare idag. I och för sig så har dagen just börjat och jag har inte rört mig någe vidare men nu orkar jag inte tänka värk något mer.


Ikväll blir det födelsedags middag hos mamma med bror och familj. Wiiihooo,jag får träffa fasters plutt! Vi träffades för en vecka sedan men det känns som evigheter.


Min 7 åring har önskemål om att köpa grönsaksfröer idag så det skall vi göra när han kommer hem från skolan. Det bor en liten mini pettsson i honom..och i mig bor det en liten rödstrumpa;).



 
 
Markattan

Markattan

8 maj 2009 08:28

Håller helt med om SJ.s system. Jag har också framfört synpunkter,men har inte fått någon somhelst respons. Delar du med dig mailadressen till vem man ska "prata" med?? Kampen blir lättare att driva om vi är fler=)))

http://markattan.bloggagratis.se

 
Oskar

Oskar

8 maj 2009 08:58

Godmorgon! ja det undrade jag med nyss! Det kändes så i alla fall. Man sitter still en bra stund utan att tänka. Sedan börjar sinnet att vakna till liv och man börjar känna igen sig. Det är verkligen att vara yr i mössan.

Grönsaksfröer och mini pettson. Låter för härligt. Han kanske är en uppdaterad mini pettson. Jag gillade också när jag var liten att små odla så där. Det är spännande att följa fröets väg från frö till färdig växt.

Ha en underbar dag!
Oskar

http://i-love-china.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stormstina - 31 augusti 2009 10:10

Prioriterar inte bloggen för tillfället. Tycker att jag vill berätta ngt då jag bloggar och inte blogga för sakens skull. Tar en time out. Vem vet...kanske jag återkommer...    Tjing! ...

Av stormstina - 18 augusti 2009 18:06

Hörde om åklagaren som tycker att en våldtäkt mellan en man och en kvinna som känner varandra mer liknar en ordningsförseelse än en våldtäkt.   Vad i hela friden menar han?!   Vilket hån mot de som drabbas!!! ...

Hu!

Av stormstina - 17 augusti 2009 19:09

 Överlevt min första arbetsdag på 8 veckor. 8 veckor!!!!!   Det gick förvånansvärt bra men jag har lagt mig till med en hel del olater under ledigheten som jag måste träna bort. Hur nu det skall gå.... ...

Av stormstina - 24 juli 2009 23:43

Jag:    Äter god mat,glass,godis,fikabröd,bakar.Kramas,pussas,fiskar,leker,sp
elar kort,spelar spel,älskar,fiskar,åker båt,njuter,skrattar,dricker vi,gin o tonic,whiskey.Lyssnar på radio,musik,barnskratt,måsskri.Fiskar krabbor,går barfota,klipper gräs...

Av stormstina - 10 juli 2009 12:53

Den här båten är jag uppvuxen i. Det här livet vill jag aldrig vara utan! Se och njut....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards