Direktlänk till inlägg 7 mars 2009

Dan efter

Av stormstina - 7 mars 2009 14:32

Å,nej. Jag hade glömt bort...det är så här det känns dagen efter en rolig rolig kväll!


Vi "råkade" hamna på disco på nattkröken. Vad kul det var att dansa! Måste bli mer sådant,jag har lagt av mig. Partygirl som jag var...eller kanske fortfarande är,ibland iallafall!

 
 
lies and fantasies

lies and fantasies

7 mars 2009 14:39

Hej :) Vill du va med på metros bästa länklista? Allt du behöver göra är att bli medlem på en superbra sida som heter GratisMode!
http://www.gratismode.se/?c=4678

Det är en sida där du får gratis presentkort från massa olika affärer (ca 60 stycken och inte bara klädesaffärer utan även tex. IKEA, SIBA, Cervera mfl). Bli medlem nu och få hela 50 poäng!

Välj samma användarnamn som din bloggadress så hamnar du på min superheta länklista samtidigt som du får gratis presentkort!
Bli medlem via denna länken: http://www.gratismode.se/?c=4678

Ha det bra, Vi ses :)

http://www.metrobloggen.se/liesandfantasies

 
vega

vega

7 mars 2009 15:09

Tack för ditt besök! Jätte roligt att du oxå bloggar. Länkar från min blogg om jag får?
kram

http://metrobloggen.se/absolutvega

 
Ingen bild

Katrin

7 mars 2009 16:28

Klart du får vega! Jag gör detsamma. Kram

 
vega

vega

7 mars 2009 17:25

Jag tycker att vi pratar ihop oss och bestämmer en dag då vi kan träffas, och se till att kusinerna får träffa varandra. (vi oxå förståss)
Kram

http://metrobloggen.se/absolutvega

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stormstina - 31 augusti 2009 10:10

Prioriterar inte bloggen för tillfället. Tycker att jag vill berätta ngt då jag bloggar och inte blogga för sakens skull. Tar en time out. Vem vet...kanske jag återkommer...    Tjing! ...

Av stormstina - 18 augusti 2009 18:06

Hörde om åklagaren som tycker att en våldtäkt mellan en man och en kvinna som känner varandra mer liknar en ordningsförseelse än en våldtäkt.   Vad i hela friden menar han?!   Vilket hån mot de som drabbas!!! ...

Hu!

Av stormstina - 17 augusti 2009 19:09

 Överlevt min första arbetsdag på 8 veckor. 8 veckor!!!!!   Det gick förvånansvärt bra men jag har lagt mig till med en hel del olater under ledigheten som jag måste träna bort. Hur nu det skall gå.... ...

Av stormstina - 24 juli 2009 23:43

Jag:    Äter god mat,glass,godis,fikabröd,bakar.Kramas,pussas,fiskar,leker,sp
elar kort,spelar spel,älskar,fiskar,åker båt,njuter,skrattar,dricker vi,gin o tonic,whiskey.Lyssnar på radio,musik,barnskratt,måsskri.Fiskar krabbor,går barfota,klipper gräs...

Av stormstina - 10 juli 2009 12:53

Den här båten är jag uppvuxen i. Det här livet vill jag aldrig vara utan! Se och njut....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards