Direktlänk till inlägg 28 juli 2008

Hemma..

Av stormstina - 28 juli 2008 14:24

..på kortvisit. Vi tog ett snabbt beslut i går em att städa och åka hem på kvällen istället för idag. Värmen tar knäcken på en och det känns inte lockande att resa många mil då. Trorts AC så är det hett! Det var som alltid lite ledsamt att lämna vårt älskade västkusten. Den minsta sonen storgrät. Det var inte utan att jag fick tårar i ögonen av hans reaktion.


Resan hem gick jättebra. Vi var trötta för det var strandfest på lördagskvällen. De flesta hushåll var med. Vi satt på bryggan länge,varmt och alldeles stilla. Vi i den yngre generationen med alla barn hamnade på efterfest hos grannen.Jättekul Men det kändes igår...:)


Nu har vi packat upp och tvättar en del. På onsdag morgon åker vi igen. Tur! Vill inte vara i "stan" i denna värme! Pratade med brodern igår,han och familj kom till vår ö igår morse,det är 22 grader i vattnet och tyvärr lite algblommning. Vi hoppas på lite blåst så det flyter iväg.Jag mmsar in en bild från skärgården så får ni en bild av hur vi har det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stormstina - 31 augusti 2009 10:10

Prioriterar inte bloggen för tillfället. Tycker att jag vill berätta ngt då jag bloggar och inte blogga för sakens skull. Tar en time out. Vem vet...kanske jag återkommer...    Tjing! ...

Av stormstina - 18 augusti 2009 18:06

Hörde om åklagaren som tycker att en våldtäkt mellan en man och en kvinna som känner varandra mer liknar en ordningsförseelse än en våldtäkt.   Vad i hela friden menar han?!   Vilket hån mot de som drabbas!!! ...

Hu!

Av stormstina - 17 augusti 2009 19:09

 Överlevt min första arbetsdag på 8 veckor. 8 veckor!!!!!   Det gick förvånansvärt bra men jag har lagt mig till med en hel del olater under ledigheten som jag måste träna bort. Hur nu det skall gå.... ...

Av stormstina - 24 juli 2009 23:43

Jag:    Äter god mat,glass,godis,fikabröd,bakar.Kramas,pussas,fiskar,leker,sp
elar kort,spelar spel,älskar,fiskar,åker båt,njuter,skrattar,dricker vi,gin o tonic,whiskey.Lyssnar på radio,musik,barnskratt,måsskri.Fiskar krabbor,går barfota,klipper gräs...

Av stormstina - 10 juli 2009 12:53

Den här båten är jag uppvuxen i. Det här livet vill jag aldrig vara utan! Se och njut....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards