Alla inlägg den 14 juli 2008

Av stormstina - 14 juli 2008 00:23

Hej!  Då har jag startat min egna blogg. Tanken har legat och "grott" länge men jag har velat hit och dit. Dels beror det på om jag är beredd att priotera tiden för att kunna uppdatera och dels för att jag är fundersam på om jag har något intressant att skriva om.

Jag har nu beslutat för att börja blogga för att jag skall få utlopp för min skrivklåda. Jag tycker väldigt mycket om att skriva och tänkte att det här kanske kan få igång mig igen.


Jag har inte bestämt mig för om jag skall vara anonym eller mig själv. Jag har inget att dölja men då jag ej bestämt mig för om jag skall skriva om mitt liv eller om jag vill "debattera" så känns det bra att vara anonym. Då kan jag skriva fritt utan att vara rädd för att det jag skriver skall "sticka" i ngns ögon. Så tillsvidare är jag anonym.

Vem är då jag?
En tjej på 36 år. Jag bor i en villa med min man och våra 2 underbara grabbar, 6+9 år. Jag är en skärgårdstös, därav bloggnamnet. Arbetar med utbildning. Bor i en förort söder om stockholm.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards