Alla inlägg under september 2008

Av stormstina - 1 september 2008 14:03

och jag passar på att skriva några rader. Hemma datorn är på service.


Helgen har varit jätteskön! Tjejmiddag på fredagen och sedan bara lugn. Inga träningar och inga matcher. Det kändes så lyxigt att vakna på lördagsmorgonen av doften av nybakade scones..tack min älskade man!..och vetskapen om att hela långa helgen var oplanerad. Tanken var att vi skulle gå ut på lördagskvällen men jag kände mig nödgad att ställa in det. Hela kroppen och själen längtade efter att bara vara med familjen.Pojkarna var sjuka hela förra veckan och farfar var hemma med dem. Det var bra att det gick att lösa så men mamma hjärtat säger att vi föräldrar skall vara hemma med dem när de är sjuka. Nu gick det bra och de tycker om sin farfar så det gick ingen nöd på dem.


Jobbet är inte riktigt mänskligt för tillfället. Jag har faktiskt sökt ett annat jobb. Hoppas förståss på att det skall plana ut här så att jag kan stanna kvar. Vi får se hur det blir.


När jag öppnade min jobbmail låg det ett mail från en fd förälder där. Det var så fint och fullt av vackra ord till mig. Det gav mig energi att orka lite till. Nu måste jag jobba vidare.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards